PEAMISED VÄLJAKUTSED
KLIENDIRAHULOLU
Kuigi kliendirahuloluga oli suures pildis kõik korras, oli kasutajakogemus erinevates müügipunktides ebaühtlane.
KASVAV KONKURENTS
Turul toimusid väga kiired muutused ja konkurendid otsisid aktiivselt võimalusi, kuidas Telia juhtpositsioonilt tõugata.
AGA KUS ON PREMIUM TEENUSED?
Telekommunikatsiooniteenused muutusid turul aina odavamaks, määravaks sai kasvatada suurema lisandväärtusega toodete müüki Eestis.
TEENINDUSPUNKTID ON KALLID
Selleks, et turuliidriks jääda, tuli Telial vähendada klienditeenindajaid ja füüsiliste teeninduspunktide arvu.
NET GROUPI LAHENDUS
MÜÜGIKANALITE VIIMANE SÕNA
Lõime koos Teliaga viimasepeal digitaalse müügikanali, mis on efektiivselt ühendatud teiste äri haldamise süsteemidega.
LOODUD VÄÄRTUS
SUJUV KASUTAJAKOGEMUS
Pea 30% kõigist kaubaostudest toimub nüüd läbi digitaalsete kanalite.
VÄIKSEMAD TÖÖJÕUKULUD
75% tellimustest hallatakse automaatselt.
ÕNNELIKUD KLIENDID
Ühtlane kliendirahulolu, isegi uuenduste sisseviimise protsessi vältel.
VÄHENENUD RISKID
Vähenenud tehnilised riskid võrreldes eelmiste süsteemidega.
Kliendid meist
Saavuta tõelised ärieesmärgid
Net Group on andnud meile hea ülevaate, kuidas arendada projekte viisil, mis loovad reaalset ärilist väärtust.

Telia Eesti e-kanalite valdkonnajuht